dinsdag 7 mei 2013

Oeps...

Als toevallig kadootje was ik dit weekend heeeeel dicht bij de stoffenbeurs. Té dicht bij. Helaas heb ik geen grote stoffenkast (lees: 1 plank van 1 meter breed) en wel een grote liefde voor stoffen en die twee gaan niet samen.
Nu heb ik dus twee tassen vol stofjes en geen plek om ze neer te leggen. Wel ben ik heeeeeel blij met mijn prachtige aankopen!
 Dat wordt dus aanpoten en naaien tot het weer op de plank past allemaal. Ik was daar met mijn vader (JA echt waar, leuk!) en hij wilde heel graag het stofje met de gele bloemetjes (2e van links), maar dan moesten dat wel jurkjes worden voor zijn kleindochters, te dragen op zijn verjaardag! Twee meisjes dus in gele bloemetjes voor 15 juni. Dan weten jullie vast een beetje wat je te wachten staat ;-).
 
O ja, maar eerst moet ik de oudste dochter nog in een rokje op de foto krijgen die ik donderdag al af kreeg, maar die madame niet om haar billen bliefte.
 

1 opmerking:

  1. Zowel de vijfde van rechts (roze met bloemen) als de vijfde van links (vrolijke cirkeltjes) zijn echt leuk! Succes met je projecten.

    BeantwoordenVerwijderen